Just wipe your own ass and shut your mouth




Såhär i flyttetider skulle jag vilja bjuda på en sång. Tyvärr är min kreativa såväl som min vokalistiska skicklighetsnivå right up there med Des'ree.

Well, iallafall den kreativa. Jag kan dock bjuda på en av mina favoriter från den engelska läktarsångboken;

Adebayooor, Adebayooooor!
Your dad washes elephants,
And your mom's a whore!



In other news, en nyhet som helt slumpmässigt hookar upp med en gammalhet, Antonio Valencia verkar vara ett snubbel på linjen ifrån att ansluta till United. Återstår att se då om Valencia är en lampa eller en soffa. Om ni undrar vad lampor och soffor har med Valencia att göra så ska jag berätta det nu.



...Wait for it...



Jo! Back in 2003 tyckte den dåvarande Valencia-tränaren Rafael Benitez att sportchefen Jesús García Pitarch var skikkelig teit som "köpte en lampa när det behövdes en soffa" när Ricardo Oliveira kom till klubben.

Valencia och Valencia alltså. Hihi. Så fyndigt.

Spenderade söndagen i mycket horisontellt läge i det norska solskenet contemplating my navel och det faktum att jag gick miste om en av de mäktigare festivaluppläggen på väldigt länge. Vänliga själar delade via telenätet med sig av Volbeat- och Pain-smakbitar. Det gjorde både ont och inte ont. Peter Tägtgren avslutade med en fint timad passning när mitt passivt aggressiva gnäll var som värst.

Här är passningen förresten
.

För er som föredrar Spotify.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0